torsdag 12. mai 2011

Popular!

Noen har sikkert fått med seg at det er melodi grand prix disse dager. Er ikke noe stor fan av opplegget selv, men fått med meg såppas at Norge røk ut i går. Helt greit for meg, sangen var ikke bra nok syns jeg. I dag er det ny semifinale, så da krysser jeg alt som er for Sverige! De må vinne hele greia. Liker sangen til Eric Sadee.

Ellers i dag har jeg faktisk ikke gjort så veldig mye (som vanlig) Bortsett fra trening så har det vært ganske dødt. Akkurat nå så pakker jeg til kjæreste besøk i morgen, så skriver litt og litt når jeg ikke vet hva jeg skal ha med. Wææh! Så akkurat ut av vinduet. Ser ut til at jeg kommer til å slite med søvnen i natt og været som er i drammen kommer min vei. Lyn og torden er det værste jeg vet! Blir sykt dårlig i magen av sånt vær, ganske latterlig egentlig.


Bilde er fra uværet før i dag. Idet jeg skulle gå til bussen begynte det å hagle sykt! Føltes ut som noen piska meg hardt på låret når jeg gikk. Var på grensa til å gjøre vondt faktisk, men så har jeg lav smerteterskel!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar