tirsdag 10. mai 2011

Ulykkesdag!

Norskprøven gikk faktisk utrolig bra! Jeg blir virkelig skuffet om jeg får lavere enn en 4-er. Engelskprøven ble ikke noe av, det var bare øving til en eventuell eksamen. Det får vi selvfølgelig vite på fredag den 13! Enda mer ulykke om det skulle skje.

Men som sagt, ulykkesdag. Henriette og jeg dro til drammen etter skolen for å chille, men først måtte jeg fikse et par småting. Da vi skulle gå til ''stranda'' holdt jeg på å bli sykla ned! Hadde ikke jeg hatt den refleksen jeg hadde, hadde det sagt pang. Rakk å se hvem det var, så neste gang, Fredrik Nordkvele! neste gang jeg kommer på Marienlyst da tar jeg en ball og tupper den hardt i nøttene dine! Da vi omsider kom oss på den såkalte stranda, satte vi oss helt ved vannet omringet av svaner og måker i luften. Den ene måken var så råtten i magen av den bæsja på meg! Æsj! Kjente det spruta oppover ryggen min. Måke, du er dømt til døden for å ha bæsja på et uskyldig menneske!


Glemte å fortelle at jeg er blitt gravid. Så bare å følge med på updates! Herlig å ha en kul på magen. 

3 kommentarer: