mandag 21. mars 2011

Blue weekend!

Man kan godt si at denne helgen ble en Stabæk-helg jeg ikke kommer til å glemme med det første. Fredag tok jeg toget til Sandvika der Silje Merete plukket meg opp. Vi var hjemme hos henne i maks to timer før vi gikk ut igjen. Vi stæsjet oss opp og dro videre på onkel blaa. Det var kick off party den kvelden med spillerne. Så da fikk jeg hilse på Ondo, my man! Et kyss på kinnet for så å be med oss ut for en prat er ikke feil.
Også ble det selvfølgelig et gruppebilde med de fleste av spillerne etter mye om og meg. Prøvde å overtale Silje om hvor flaut det ville blitt, men neida, gruppebilde ble det. Og etter dette, skjønte hun nok hva jeg mente med flaut !
På bilde: Mix, Torstein, Jan Kjell, Jørgen, Johan, Pontus, Vegar og Haris. Og turtelduene Silje Merete og meg i front.

På lørdag var det blaa dag på Bekkestua. Spillerne skulle også være tilstede og da ble det også mulighet for en liten prat. Ondo kom bort og ga oss et skikkelig smask på kinnet i dag å, men det er vel sånn man hilser? Snakker fransk hvertfall, så regner med det. Det var mye aktiviteter som gikk unna. Gratis Ben & Jerry's is! Det smakte rett og slett ÆSJ!
Og kampen som var i dag mellom Stabæk og Lillestrøm sier jeg aboslutt ingenting om! End of story! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar