tirsdag 8. mars 2011

God morgen sunshines!

Sitter på skolen som vanlig èn time for tidlig. Like greit å dra til vanlig tid enn å komme for sent. Da for jeg også tid til å faktisk spise frokost, noe som jeg aldri gjør til vanlig. Feriemodusen har fortsatt taket på meg. Sliter med å holde dem oppe, vil ikke engang se hvordan jeg ser ut i speilet. Tipper jeg møter et mareritt om jeg gjør det. Det hadde ikke vært særlig kult. Ca en halvtime til vi starter. Tida går så sakte når man ikke har noe å gjøre. Egentlig burde jeg sitte å skrive fore forskjellige øktplaner, men det orker jeg ikke. Ellers i dag skjer det ikke mye. Trene litt, som har blitt den nye delen av hverdagen og bare chillen når jeg kommer hjem. Prøve å legge meg tidlig i dag, men er ganske sikker på at det aldri kommer til å skje.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar