tirsdag 22. mars 2011

Mine svake sider.

Har en del svake sider som jeg tenner fort på. På en negativ måte, som irriterer meg veldig!

1. Folk som lager litt for høye lyder mens si spiser!
2. Blir gretten når jeg er sulten.

Det er de basic tinga som jeg kan være litt svak for. Når vi sitter å spiser, er det en viss person som absolutt alltid lager litt for høye lyder når den spiser. Har klart å holdt munn, men seriøst. Det rabler for meg snart. Enten må den seriøst lære seg å spise normalt, eller så fikser jeg ikke være i samme rom. Jeg vet jeg legger meg opp i småting. Den siste gjelder meg selv. Når jeg ikke har spist på lenge, og er sulten blir jeg sykt gretten av absolutt alt. Feed me, selv om jeg ikke vil så unngår du en gretten Marthe. Unødvendig fakta om meg, men hell yeah. Da det ble hvertfall et litt lengre innlegg en det vanligvis pleier å bli.

2 kommentarer: